
Млађе категорије срце су сваког клуба, а свако улагање у развитак Омладинске школе, улагање је у будућност. Фудбалски клуб Раднички свакога дана, све више улаже у своје најмлађе.
Као што је већ речено, део новца од историјског трансфера Тривантеа Стјуарта издвојен је за развој Омладинске школе.
Овога пута Раднички је обезбедио комплетну опрему за тренинге. Опрему, у црвеној и белој боји, добили су чланови свих селекција од петлића до омладинаца. Тренери ће бити „плавци“. Ово је још један начин да млади у сваком моменту, не само на утакмицама, већ и на тренингу, осете припадност клубу. Такође и да на време постану свесни тежине грба који носе на грудима.
Почетак радне недеље обележио је отворени тренинг свих селекција где је играчима подељена опрема.
„Драго ми је што су нам деца раздрагана, растрчана, пуна елана. Прија им нова опрема, задовољна су деца, као и родитељи. Свака новина прија, ово је подстрек и за другу децу да дођу у наш клуб. Презадовољан сам како функционише наша школа. Ми смо прошле године тренирали на помоћном терену Железничара, онда су завршени терени, имамо одличне услове за рад. Ипак, без обзира на све рад је био квалитетан и по захтевима савремне игре. Сви тренери феноменално раде свој посао, допуњују се, помажу једни другима. Добра су нам и деца, база, сигурно да можемо да из тих генерација да „извучемо“ по два играча за први тим, да имамо два добра суперлигашка играча. Овакви отворени тренинзи, где су све селекције заједно, где се види једно заједништво, осећа позитивна енергија, су начин да привучемо још више деце и на добром смо путу. Раднички је бренд града, Србије и читаве бивше Југославије и то једноставно мора остати тако“, рекао је координатор Омладинске школе Саша Мркић.
Како је раније истицао први човек Радничког Ивица Тончев, рад Омладинске школе мора бити подигнут на виши ниво и она ће морати да двојицу играча, сваке године, припреми за прелазак у први тим. Омладинска школа Радничког има најбоље услове за рад и самим тим мора да даје играче који ће конкурисати за сениорски тим Радничког. Због тога је и скаутинг подигнут на највиши ниво.
Раднички је бренд града Ниша, југа Србије и управо због тога мора бити покретач целог југа и истока Србије. На младима свет остаје, зато Раднички и улаже у њих, за боље данас, а и сутра.